8 Ocak 2014 Çarşamba
Sağlık Bakanlığı Şikayet Hattı
Bazen bir hastalığınızın teşhis edilmesi ya da sizin güvenilir ve alanında uzman bir doktor bulabilmeniz için öneri olmalı ya da size birebir tavsiye edilmesi büyük katkılar sağlayabilir. Bazen bazı uzman doktorlar özellikle bir konu üzerine çok fazla eğilir ve kendin âdeta o hastalığa adarlar. Dolayısı ile de bir konu hakkında çok daha bilgili olması beklenilen bir konudur. Doktor tavsiye edilirken özellikle hem olumlu yönler hem de olumsuz yönler kişiye anlatılmalıdır. Doktorun yoğunluğu ve seyahat programı her zaman dikkate alınmalıdır.Peki, her gittiğimiz doktordan memnun kalır mıyız? Elbette hayır. Doktorlar her zaman başarılı olmak için çalışır ama bazen kendi yapıkları hatalar bazen de karşı tarafın yanlış anlamasından dolayı olumsuz anlar yaşanır ve dolayısı ile ortada bir şikâyet bulunur. Doktor şikâyet edebilmek sizin en doğal hakkınızdır. Bunun için sağlık bakanlığına bir dilekçe yazmanız ve neden olduğunu belirtmeniz yetecektir. Mutlaka o konu incelemeye alınır ve olan başka sorunlar olup olmadığının araştırması başlar. Sizler her zaman verdiğiniz paranın hakkını almak ve en önemlisi de sağlığınızın daha iyiye kavuşması için doktorların kapısını çalıyorsunuz. Umarız her doktor size sadece sağlık verecek ve sizi sorunlarınızdan kurtararak daha sağlıklı bir yaşam sürmenizi sağlayacaktır. Bu durumda sizlerde doktorlara anlayış ile yaklaşmalı ve onlara her muayene ve ameliyatlarda kurallara uyarak yardımcı olmalısınız.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder